سایت فعال می باشد : آخرین بروزرسانی 1403/01/13

در صورت بروز مشکل در پرداخت لطفا از طریق ایمیل، واتساپ و تلگرام
(09352474836) با ما در ارتباط باشید

راه های ارتباطی : به ترتیب اولویت

RF123 چیست؟

این روزها در فضای مجازی سایت های مختلفی را در زمینه فروش عکس وجود دارند . هر یک از این سایت ها بازار و مخاطبان خود را دارند . بسیاری از آن ها به صورت کاملا تخصصی و متمرکز بر روی فروش عکس فعالیت می کنند مانند سایت های Adobe Stock یا Shutterstock .تعدادی از سایت های نیز قسمتی از فروشگاه خود را برای فروش عکس گذاشته اند سایت هایی مانند Envato از این دست هستند. در میان سایت های فروش عکس یکی از شناخته شده ترین  و معتبر ترین سایت ها را می توان سایت RF123 نامید. فروش عکس های با کیفیت یا تصاویر استوک ، از جمله صنعت های پولساز در دنیا به شمار می آید و سایت های معتبری مانند 123RF و  Shutterstock از جمله سایت های بزرگی هستند که در این زمینه بسیار قدرتمند هستند.

در سایت RF123 ، طرح های گرافیکی و عکس ها زیادی به وسیله طراحان گرافیک و عکاسان برای فروش قرار داده شده و مخاطبان سایت براساس نیاز خود از تصاویر ارائه شده خرید می کنند. متاسفانه در ایران قانون حق کپی رایت وجود ندارد و کاربران ایرانی به راحتی در ایران بدون حق کپی رایت ، تصاویر خود را کپی می کنند اما در سراسر جهان این امکان وجود ندارد و هیچ کس بدون اجازه نمی تواند از عکس ها استفاده نماید. به همین دلیل است که سایت هایی برای این منظور برای فروش تصاویر استوک ایجاد شده تا کاربران بتوانند به شکل قانونی و همراه با مجوز تصاویری را که مدنظر دارند خریداری کنند.

در سایت 123 RF بیش از شصت و پنج میلیون عکس وجود دارد و از لحاظ اعتبار دومین سایت معتبر بعد از Shutterstock است که در این زمینه فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *